Офіційна гарантія Razor


Офіційна гарантія від американської компанії Razor в Україні.

Якість - це головний плюс американської компанії Razor.

Кожен виріб відповідає найвищим запитам і потребам клієнтів і постійно тестується і вдосконалюється на фабриках Razor.

Купуючи самокати для трюків, електросамокати для частих прогулянок, дитячі самокати - ви можете бути абсолютно спокійними та впевненими в тому, що покупка буде якісна і надійна.

Ми даємо офіційну гарантію на шість місяців.

Гарантія видається на всі вироби, які ви купите в нашому інтернет-магазині.

Ми здійснюємо технічну підтримку, ремонт і заміну всіх запасних деталей до самокати, двоколісним скейт Ripstik і електромобілю Crazy Cart від Razor.

Виникли труднощі - дзвоніть нам за телефоном +38 (067) 4838643 з 9 до 21 годин в будні і вихідні дні.

Гарантія та сервісне обслуговування

Я  можу обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • є чек або накладна або паспорт з датою продажу.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


У разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.


Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
  • гарантійний талон або паспорт виробу з датою продажу;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?


Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:


  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування вироби викликано програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами;
  • здача виробів в прокат, комерційне використання.


Обміняти або повернути товар можна в магазині нашої мережі Rider,в якому ви придбали Товар.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек або паспорт з датою продажу.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, де немає магазину Rider, товар необхідно відправити «Новою Поштою» або іншою службою доставки. Подробиці пересилання уточнюйте за тел .: +38 (067) 4838643. Умови обміну або повернення товару вказані вище.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

У разі, якщо Товар зажадає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали виріб або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнюйте за тел. +38 (067) 4838643 (пн. - пт. С 9:00 до 18:00).

Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті або в паспорті виробу. Гарантія надається компанією Razor і є єдиною діючою гарантією, як правило на термін до 6 місяців з моменту покупки у офіційного Продавця, в залежності від товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця, або паспорт виробу з датою продажу.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.


            З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел .: +38 (067) 483-86-43 * (щодня з 09:00 до 18:00)

            Даний товар закінчився. Залиште свій емейл (телефон за бажанням) нижче. Коли товар прибуде, то Ви дізнаєтеся першим!